Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

BYTTE

Jeg vil bytte et produkt

Det kan noen ganger være vanskelig å finne riktig størrelse på varer du kjøper på nett. Derfor gir vi deg muligheten til å bytte varen gratis. Produktet kan ikke være brukt og må returneres  i samme stand som da du mottok den, komplett med emballasje og hang tag hengende på (ikke klippet av) . Gaveesker/poser til for eksempel ullundertøy kan ikke være ødelagt (ikke tape noe direkte på denne).  Det er ikke retur på undertøy som boxere/hipstere. Du kan kun bytte i det samme produktet i en annen størrelse/farge. Du må ikke teipe eller skrive på skoeskene.

 

Slik går du frem:

  1. Trykk her for å opprette en retur

  2. Trykk «Søk»

  3. Finn riktig ordre i listen og trykk «Returner»

  4. Velg varen(e) du ønsker å bytte

  5. Velg «Bytte vare» som årsak og skriv hvilken størrelse/farger du ønsker i feltet under

  6. Trykk «Send retursøknad». Returseddelen blir sendt på egen mail samtidig som du får leveringsbekreftelsen – sjekk søppelposten om du ikke har mottatt den i din innboks

    Skriv den ut og fest den på pakken så kan du levere pakken ved nærmeste Post i Butikk.

 

Det nye produktet sendes fra oss etter vi har mottatt returen. Dersom det haster å motta det nye produktet anbefaler vi deg å benytte angreretten (se over) og samtidig lage en ny bestilling. Ved ny bestilling, legg inn melding til salgsavdelingen når du kommer til kassen om at dette er en bytteordre. 

Merk da retursøknaden din med BYTTE og ordrenummer på ny ordre så får du ingen returgebyr.

 

< Tilbake